Team engagement: het ontbrekende puzzelstuk bij het invoeren van procedures
Het bijwerken van procedures of het introduceren van nieuwe processen is een cruciaal onderdeel van mijn werk voor klanten, en ik geniet ervan!
โณIk merk vaak dat klanten wat tijd nodig hebben om bijgewerkte of nieuwe procedures te implementeren, en dat is niet erg. Wat belangrijker is, maar soms door klanten wordt vergeten, is het betrekken van collega’s die deze procedures zullen gebruiken en het nadenken over de impact op hun werk. Nieuwe of bijgewerkte procedures kunnen de functie-inhoud of de tijdsbesteding aanzienlijk veranderen, waardoor collega’s soms moeten overstappen naar andere functies.
Maak dit bespreekbaar.
๐กLaat je niet tegenhouden door angst voor feedback of tegenwerking: je team is vaak klaar voor verandering! Door inzicht te krijgen in hun talenten, expertise en interesses, wijs je jouw mensen op de beste manier toe.
๐งฉ Bouw bij het implementeren van procedures die nieuwe puzzel door de juiste mensen in te zetten waar zij het verschil maken.

Liesbeth Vanderlinden
Latest Posts
Team engagement: het ontbrekende puzzelstuk bij het invoeren van procedures
Bouw bij het implementeren van procedures die nieuwe puzzel door de juiste mensen in te zetten waar zij het verschil maken.
Vergunningen en regels voor evenementen: wees voorbereid.
Plan je een event? Het is eenvoudig om een aantal cruciale vergunningen en verplichtingen te vergeten. Ze zijn echter nodig om dure verrassingen tijdens...
“Management assistant? Superheld van het bedrijf!”
Eind juni was ik aanwezig bij de boekpresentatie van Isabel De Wit in het Martin's Klooster Hotel in Leuven, georganiseerd door IMA Belgium - International...